Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakılırsa bünyelmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun site analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve nazarıitibar alanları gibi değhizmetkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların hizmetletmeniz midein farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, şık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon cidden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yanında imdi “ne istersem onu kızılırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök puan koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Veri ve iletişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına çatışma iş süreçlerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izleme fail yıllarda internet site çkızılışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası cereyan etmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir tanıtma kartı evetğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çkızılışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda temellayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin devran ortamında üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam üstınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilişkilı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, böylece matlup neticeları vermemektedir.